7/5 - 2010



Äntligen Fredag, eller vad ska man säga? Vädret är riktigt fint och jag har precis satt batteriet på laddning, skulle inte vara allt för roligt när man är mitt uppe i allt fotande också dör kameran (som den gjorde när jag och E var ute en gång). Vad ska ni göra under helgen? *nyfiken*

Jag borde egentligen städa men jag har verkligen ingen lust idag, det känns som att varför ska jag bry mig om det när det finns så mycket annat att uppleva och göra dessa sista dagar? Iof är det ju inte helt fel med en nystädad lägenhet men det hinner jag nog göra också. Hmmm, jag ska nog vara DUKTIG och städa lite när jag är färdig här för det ser inte ut som att Vamp Diaries är hemma riktigt än... När det väl är hemma så kommer jag då inte städa något mer för då blir det serier och efter det så är nog K hemma och vi kan komma oss ut i naturen lite.

Bah, jag känner att jag bara sitter och svamlar (som alltid) så jag ska bita i det sura äpplet och plocka ihop i lägenheten. Vi ses när vi ses om jag inte hinner blogga något mer innan Söndag så får jag önska er alla en trevlig tillvaro / underbar helg o.s.v.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0