8/5 - 2010



Då har jag hunnit vara ute och fotat lite när pojkarna spelade frisbeegolf. Mirre fick komma med mig som sällskap och självklart blev det en massa bilder på honom! Han må se söt ut på bilden men han var en riktig pain in the ass, jösses vad han gnällde och hade sig under tiden. Jag tog med mig stativet ut men jag hade så mycket att hålla reda på vovven och ryggsäcken och K's jacka så det fick inte komma ut ur väskan.




Pojkarna höll inte igång länge så jag hann inte fota allt för mycket, eller jo det blev många kort men inte så många att hurra över eftersom Mirre är ganska bra på att dra precis när jag ska trycka av! Utöver det har dagen varit fin, jag ska packa ihop väskan inför imorgon och utöver det ska jag v-i-l-a, detta eftersom jag tvivlar på att jag kommer sova speciellt bra på sjukhuset (jag HATAR sjukhus). När jag väl har packat och vilat lite så finns det risk för att jag sjunker ner i soffan och tittar på en film (bra sätt att få bort tankar ur huvudet).

Ta hand om varandra och trevlig helg ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0