9/5 - 2010



Sista klottret som kommer upp nu innan jag åker in till Sjukhuset. Egentligen har jag inte allt för mycket att skriva. Har ordnat barnvakt till Mirre så han åker ut till K's föräldrar idag och kommer tillbaka hem på Torsdag, Lovas låda är rensad och jag har plockat undan mina saker. Innan jag kom mig till datorn så passade jag på att packa klart, har med mig lite böcker, korsord, mp3spelaren, mobilen (självklart) och en kudde! Jag har inte sovit på ett sjukhus sen jag var 12år gammal och hade vattkoppor på lillhjärnan och jag kan erkänna att jag inte kommer ihåg så mycket från den tiden på sjukhuset utöver alla dåliga saker så som prover, ryggmärgsbedövning, utsugning av grejer ur ryggraden och att inte ha kontroll över kroppen. Nåjå, jag tvivlar att man får sova på en princessmadrass utan det blir väl gamla vanliga skummgummi-skiten!

En sak som ska bli rolig är dock att jag får träffa V igen, det ska bli roligt att få dela rum med henne, vem vet.. kanske blir hon en vän för livet? Hmm, det blir nog bra, hoppas hon har mycket humor och ett glatt humör med sig för det kan behövas till på Måndag! :) Vi får se hur bra jag kommer sova i natt, det finns risk för att jag kommer vara vaken större delen av vatten, kanske att jag skulle be om en sömntablett så jag är garanterad lite sömn? Fast vem vet, kanske är jag en sådan som somnar som en stock och som de får stå och "skrika" åt på morgonen så att jag vaknar och hinner ta en dusch med den hemska sörjan som gör håret läskigt och strävt.

♥Ta hand om er sötnosar, jag saknar er och tänker på er.
Häng med mig i tankarna imorgon, jag kan behöva det.♥

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att det går bra för dig på sjukhuset, vad än det är du ska göra!

Kramis

2010-05-09 @ 19:15:04
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Sara

Jag vet inte heller vad du ska göra på sjukhuset.... Men lycka till iaf.... Tänker på dig!

Kram Sara

2010-05-10 @ 00:47:38

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0