12/11 - 2010



Jag är sugen på att göra en ansiktsmask igen, det är så härligt att göra också känner man sig så snygg när masken väl är på :P Min näsa ser enorm ut på bilden, inte ofta jag känner att jag har en stor en eftersom alla kallar min för bebisnäsan! :)

Det har inte varit många knop idag, vaknade 6.50 och ringde till jobbet eftersom jag såg att jag hade ett missat samtal på mobilen från kvällen innan, jag fattar inte hur jag kunnat missa samtalet eftersom jag under den tiden satt i rummet och såg på en film.. det var iaf F som ville att jag skulle jobba natt för honom 1/12 :)

Jag och K gick på lunchpromenaden (som vanligt) och när vi kom in så såg båda ut som två snögubbar, det snöar fruktansvärt mycket och min vinterjacka (som förövrigt börjar bli lite stor) drar åt sig snön och sparar den! Tack och lov ser det ut som att det har slutat snöa nu så jag är nöjd och glad, hoppas att det håller sig så till imorgon också då jag och E ska till Erikshjälpen och shoppa en bok.

Nu ska jag ta en snabbis till affären och sen ska jag titta på Vampire Diaries och Hells Kitchen (om jag hinner båda) för senare kommer  E tillbaka från Sundsvall och då blir det till att ordna middag och sen blir det fredagsmys med ljus, té och en bra film.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0