13/11 - 2010



Jag och E har varit och shoppat, jag hittade en kappa, gissa priset på den! När jag tog på den och visade till K så sa han: "Jasså, har du varit o shoppat nu igen, du är en shopaholic" detta sa han för att han trodde att jag spenderat hur mycket pengar som helst på den, men det gjorde jag inte! Det roliga med denna är att den är storlek 34/36, det kan man verkligen inte tro när man tittar på den och absolut inte när man tar på sig den, de hade allt bra konstiga storlekar förr! Kappan kostade iaf 55kr, klå det!




Jag har äntligen hittat långkalsonger, inte världens snyggaste men de duger bra och priset för dem var inte heller allt för "maffigt" 69kr/st på Coop, ville ha ett par svarta men de enda svarta jag såg var storlek XL och jag vill absolut inte ha långkalsonger som har så långa ben att de blir knövliga vid fossingarna.

Nu ska jag ringa syster och betala för jultidningarna som hon "lurade" mig att beställa från hennes barn! Ses senare!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0