16/11 - 2010



Jag har varit så seg idag, kom mig inte upp ur sängen förrän K kom hem och drog ut mig på promenaden. Jag vet inte riktigt vad det är med mig för jag brukar inte känna mig så här seg, inte när jag har sovit tillräckligt antal timmar osv. Jag hoppas att det ordnar till sig mot kvällen, annars blir det nog en lika tidig kväll som igår.

E kom till oss med laptopen igår, hon skämdes rejält och var så förvånad: "Jag trodde du skulle titta argt på mig" men då sa jag att jag är inte arg utan jag är besviken! Jag hoppas att det gick in iaf och att det inte händer igen. Tvivlar dock på att hon skulle göra om det efter igår. :)

Jag fyndade lite saker på Dollar, ett linne som var riktigt skönt, två burkar att ha té i och de fick man med en kopp i också så det var inte helt fel, jag handlade även en till vaxduk så jag kan variera mig lite i köket, den jag köpte nu ska jag använda den dagen jag köpt lite ljusare mattor! Utöver det handlade jag en tvål till köket, en liten älg till supsersöta Miléa också drömmar till mig själv, det var nog allt tror jag. Jag hade riktigt trevligt med de jag åkte tillsammans med och jag hoppas att vi träffas snart igen. Vi var även förbi en snabbis till L & A så då fick jag se hur de bor, de hade en mysig etta som kändes riktigt stor för att vara just en etta.

Tupplur - ON

Kommentarer
Postat av: Nilla

Är ju ganska normalt ändå att få den så där. Tills man kanske kan få den helt normal så man verkligen vet att den kanske kommer på dag 23 eller dag 35. Även om jag hatar skiten så vill jag gärna ha den för kroppen mår så mycket bättre. Less på bara känningarna men vet ju att det är stressen för mig som gör att den inte kommer just nu :/

2010-11-17 @ 08:42:42
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0