17/11 - 2010


Min julduk har fått bosätta sig på bordet, fick flytta runt lite så man ser mönstret.

T
rött som en mupp och lite rastlös på det (hur nu det går ihop som). K är i Stockholm och arbetar idag, kl 5 satte hans klocka igång och jag ville kasta ut den genom fönstret, trots detta lyckades jag somna om och vaknade upp just efter 9.00. Jag har inte gjort så mycket sen jag klev upp, jag och Mirre har varit ute och rastat oss, sen har jag tittat lite på en film som gick på en av filmkanalerna. Nu är planen att ta och vila lite för att sedan gå ut med hunden igen och göra mig klar för att jobba ikväll.

Trevlig dag på Er.


Kalendern har kommit ♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

jo samma för mig. =( Allt bra ikväll? =)

2010-11-17 @ 19:16:06
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0