20/11 - 2010

Dagen springer förbi idag, jag har inte hunnit göra så mycket (ovanligt värre). Jag har dock hittat en stickad tröja som jag inte har använt sen början av 2000, den sitter riktigt skönt och jag hoppas att den håller mig varm på jobbet ikväll.


Eftersom jag ska jobba från kl 15.00 idag till 16.00 imorgon så har jag fixat så att jag kan ta med köttfärssås till jobbet också tar jag bara med okokta makaroner som jag sedan får koka där. För tillfället håller jag på att fundera på vilken bok jag ska ta med mig dit, jag tror inte jag vågar ta med Det för då kan det bli lite läskigt att sova där borta helt ensam! På tal om böcker så såg jag att Harlequin hade börjat med en ny liten genre som man kunde prenumerera på - Vampyrer / Varulvar / Shape shifters och de författare de använder sig av är de som jag annars brukar läsa olika serier av så jag bestämde mig genast att testa på det. Snäll som jag är så ringde jag till min syster och berättade om detta så hon skulle ordna så att E:1 får detta också eftersom hon lånar böcker av mig hela tiden.



Nu ska jag sätta mig och titta på Bones innan jag måste dra på mig ytterkläderna och börja röra mig mot ze arbeit. Jag hoppas att ni alla får en trevlig Lördag och glöm inte att "rösta" på de olika glasögonbågarna!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tack för igår :D



Men var egentligen inte därför jag skulle skriva. Utan jag rekommenderar harlequin. Det är dom jag har alla dom där pocketsen från. Jag fick alltid 2st böcker typ var annan månad unge för för 109 spänn.

sen får du även som en poäng varje gång du får böckerna och samlar man ihop så kan man få byta in poängen mot prylar dom har varje gång. Har fått både det ena och det andra för poängen jag hade samlat på mig under typ 2 års tid :D

2010-11-20 @ 14:50:10
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0