24/11 - 2010

Dags att dra på sig ytterkläderna och springa till Trädgårn, ska dit och jobba i tre timmar under kvällen, har planerat in att ta en liten fika där. De har riktigt gott fika och det är billigt, ex på priser är: Äppelkaka med vaniljsås 10kr, Kaffe/Té 5kr (ingår påtår), kakor 5kr och vissa rutor kostar också 5kr o.s.v. SÅ om ni åker förbi Härnösand tycker jag ni ska gå in där och fika, sen har de även biljardbord som man får spela gratis vid.

Jag hoppas alla får en trevlig kväll, laters.

Ps. Det är bara en månad kvar tills jag blir gammal, EXAKT på dagen till och med Ds.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tillskotten funkar inte. Redan prövat för länge sen. Plus frisören sa att hjälper inte det så måste jag försöka sluta stressa om det går.

2010-11-24 @ 19:52:10
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tack. =) Allt bra ikväll? =)

2010-11-24 @ 20:58:17
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0