27/11 - 2010

Kära hosta, kan du inte bara dra åt helvete och aldrig komma tillbaka? Tack på förhand!

Jag har inte sovit allt för bra under natten, drömmarna har varit riktigt stressande och jag vaknar titt som tätt och kollar på klockan för att se om det inte är dags att kliva upp. Jag är less på att vara förkyld, less på att snora och hosta, tyvärr brukar jag ha en förmåga att vara sjuk länge så jag antar att det kommer fortsätta i några veckor till. Nåjå, det enda positiva är att jag inte smittar något mer, men jag brukar ändå ytterst sällan lyckas smitta någon om jag är förkyld, om någon annan är det så får jag alltid det.

Fröken E håller också på att bli sjuk, igår såg jag henne inte allt för mycket hon tog en tupplur lite innan middagen och efter middagen försvann hon in på rummet och har sovit sen dess utöver nåt besök på damernas. Det var nog tur för henne att de inte hade någon träning igår och inte har någon på Söndag.

På Söndag får fröken E och K underhålla varandra för då far jag och jobbar, kl 15.00 börjar jag och kommer hem på Måndag vid 11 tiden. Det är mycket jobb på schemat nu, det känns bra för då kan jag slappna av sen när jag åker hem (iaf när det kommer till att jobba).

Kommentarer
Postat av: Carro

Fy fan alltså, jag känner verkligen för dig. Och som jag skrev tidigare, det suger verkligen att vara sjuk. :( Speciellt när man råkat ut för en förkylning som aldrig verkar vilja ge sig. Men så länge du blir successivt bättre så är ju det bra, blir det för utdraget kan det ju röra sig om en bakterieinfektion. Som sagt, krya på dig!! Det kan ju inte vara för evigt! ;)



Kram!

2010-11-27 @ 12:20:02
Postat av: Milla

najnajnaj tråkigt att vara sjuk!!!Krya på dig!

2010-11-28 @ 08:02:29

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0