6/11 - 2010



Mirre behöver badas och klippas, imorgon står det på schemat för herr K, han vet bara inte om det än ;) Just nu sitter jag och väntar på potatisen som aldrig verkar bli färdig, magen kurrar och humöret börjar vackla lite. Det jävliga är att det luktar fruktansvärt gott inne i köket så jag försöker hålla mig borta, den lukten gör plågan ännu värre! Iof kan jag ta och lukta lite på Mirage så försvinner aptiten, hundar kan verkligen lukta riktigt illa ur munnen. Hade det inte varit för att han är så gammal så hade jag tagit honom till veterinären för att ta lite tandsten, men nu är han 13,5år gammal och sist han var och tog tandsten fick de söva ner honom, vill inte riskera att göra det igen när han ändå är så gammal. Man lär sig att andas genom munnen när man gosar med honom. Detta påminner mig om när J sa till sin flickvän när de låg i soffan hemma hos oss: Kan du sluta andas, du luktar så illa ur munnen" också var det Mirage som låg nedanför dem och osade. *skrattar lite*

Wooha, kom precis på att det är Lördag, det innebär att jag har ett avsnitt av Supernatural att se + att jag måste titta på Vampire Diaries som jag inte har haft tid att titta på denna vecka. Vilken toppen kväll det kommer bli också Inception på det ;)

*går till köket och ser vad som händer*

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Åh, älskar dem! I dag har jag sett "Flickan Ovanpå" med Marilyn Monroe. <3

2010-11-06 @ 18:50:44
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Filmer var bättre förr. ;) Kul med fler fans av klassisk film. Några andra favoriter? <3

2010-11-06 @ 20:09:25
URL: http://bimboboy.com/blogg

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0