8/11 - 2010



Ny vecka och ny energi?! Idag ska jag försöka hinna med att ringa och se varför mitt inlogg på medvind inte fungerar, efter det ska jag ringa S och se vilken dag jag ska jobba med I. Jag ska även hinna med en promenad med K som kan komma hem allt mellan 11 och 12.00. Jag borde också vika undan lite tvätt och börja sortera kläderna så att det går fort att flytta runt när garderoberna kommer (om de nu kommer denna veckan). Så många "jag borde" och en allt för dålig "motor" idag.

På Tisdag är det jobb igen, kommer vara segt att vakna just efter 6.00 men det kan det vara värt, jag brukar hinna piggna till under promenaden till jobbet. På tal om Tisdag så måste jag kolla om Erikshjälpen har öppet efter kl 17.00 för jag behöver gå dit och handla "Det" jag missade helt att den boken är uppdelad i två delar så när jag var där så köpte jag en och blev riktigt förvånad när jag såg att den började på sida 500 någonting också stod det på ett litet ställe "2". Nåjå, om de inte har öppet då så får jag försöka gå dit på Torsdag istället, kanske lika bra att jag inte har boken hemma för jag kommer nog skrämma ihjäl mig själv med den.

See you later

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0