9/11 - 2010



Dags att börja göra sig klar och gå till jobbet, det var inte igår jag jobbade dag (känns det som iaf), hoppas på att det är en enkel middag planerad på jobbet så det inte är värsta avancerade för då brukar jag inte alls ha någon lust att laga middag när jag sen kommer hem.

Jag kommer ev. få ett nytt erbjudande när det kommer till jobb om allt går som det ska, spännande, det kommer iof bara vara tillfälligt men det blir nog roligt ändå. Antar att jag kommer få mer besked på Onsdag när jag far och jobbar på kvällen men om det nu blir som det kan bli så hoppas jag på att det börjar 1:a Dec. *Håller tummarna*.

Vi ses senare för nu måste jag packa ihop det jag ska ha med mig.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Missade det igår, var det bra? =)

2010-11-09 @ 10:20:24
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0