Bah.

Det ser ut att bli en busy Måndag ändå, har hunnit prata med peronsalen på Elevhemmet två gånger idag, har även smsat E som jag kommer ringa senare idag och provat ringa M. Idag när jag var och plockade undan lite saker från E's rum så såg jag att min laptop inte låg på stolen, jag gick in i sovrummet och kollade och där var den inte heller... så då bestämde jag mig för att ringa till U och se om E fått med sig den idag när hon gick och det hade hon, den stod på hennes skrivbord där borta! Jag smsade E och frågade om hon hade tagit med sig den (för att se om hon råkats få med den av bara farten) och får svaret: Ja! och inget annat. Detta innebär att det idag kommer bli ett samtal om "mitt" och "ditt" och att man frågar om man får låna någonting! Jag vet att hennes laptop slutade fungera som den skulle och hon frågade K om han kunde ordna det under helgen, detta gick givetvis inte. Hade hon frågat hade jag inte brytt mig men man kan inte bara ta en sak utan att fråga så hon kommer helt enkelt få komma tillbaka med den idag till mig.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag ger aldrig ursäkter för mitt chokladberoende även om jag kan hålla mig :) Men jag blir alltid ett monster vid mensen och då ska jag ha choklad om jag så bara har 10kr kvar på kontot och man måste ha mjölk. Då skippar jag hellre mjölken så jag får min choklad :)

2010-11-15 @ 12:13:57
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0