Böcker

Helgen är snart slut och det känns helt ok, jag har lite roliga saker att se fram emot under veckan så som jobb, jobb och jobb, ska även försöka hinna ut en sväng på Bittens på Fredag (om allt går som planerat). Utöver det blir det till att försöka röra lite extra på sig också kommer en vän och hälsar på mig på Måndag :) Det ska bli riktigt kul för vi har inte setts sen Mars/April, vi har aldrig lyckats få ihop schemat när jag har varit i närheten av där hon bor och när hon har varit i dessa trakter har jag jobbat.




Jag måste försöka hitta första delen till "Det" också, eller så får jag helt enkelt ta och köpa en där hela boken finns, jag kan inte förstå hur man kommer på den usla tanken att dela upp boken i två delar.. Just nu har jag egentligen ingen panik, jag håller på att läsa Ruinerna, jag har inte hunnit allt för långt men den verkar vara intressant. Jag har tidigare sett filmen som var lite scary och efter att ha läst recensionerna på denna så låter den riktigt vass. Stephen King utnämnde boken till århundradets bästa skräckroman och det borde säga något med tanke på vad King själv brukar skriva.



*går och läser lite till*


Kommentarer
Postat av: Nadja

Det var både skoj och grymt gott. =) Har du haft en bra helg? =)

2010-11-14 @ 11:48:08
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0