Brown eyed girl - Van Morrison



Då var middagen avklarad, hittade lite rester i frysen från när jag gjorde piroger med köttfärs och fetaost i, riktigt gott om jag får säga det själv. Planen nu är att gå in i duschen och försöka få upp värmen lite för just nu är det runt -1 ute *brrrr*

Gulliga S ringde idag, det är så roligt att prata med henne och jag längtar verkligen tills vi träffas igen, det börjar bli ett tag sedan vi sågs (April 2009). Jag är verkligen glad att jag jobbade i Kalix sommaren 2007 för annars hade jag inte träffat denna underbara människa.

E
fter duschen ska jag och K se "The walking dead" en serie som ganska precis har börjat i USA, avsnitt två gick igår så K har ordnat hem den. Serien är baserad på en serietidning som K just nu håller på att läsa på datorn och han är helt begeistrad över den, kanske något för dig och E att se fröken C? :o

*Hoppas in i duschen*

Kommentarer
Postat av: Anna

Pirogerna lät riktigt goda! :D

The walking dead tror jag verkar lovande, skall ta och titta jag med :)

2010-11-08 @ 18:07:07
Postat av: Carro

Ska fan ta o kolla upp den serien lite mer, trailern tyder på att den definitivt skulle kunna vara något för mig o Eric. :D Gillar verkligen zombie-filmer, awesome att dem gör en serie om det!



Tack för tipset! =)



Kramar

2010-11-08 @ 19:06:51
Postat av: Nadja

Hittade du det te och iså fall var? =)

2010-11-08 @ 20:00:45
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

Önskar detsamma. =)

2010-11-08 @ 20:00:50
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

Oki då ska jag kika in på coop. =) Händer ikväll? =)

2010-11-08 @ 20:21:54
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0