....

Vilken härlig kväll jag har haft på jobbet, jag tände ett ljus och har suttit och tittat lite på Idol samtidigt som jag har donat lite med andra saker. Nu är planen att ta en dusch och sen läsa lite innan det är dags att krypa ner i sängen för natten.


After work står på schemat imorgon, hade tänkt försöka få med H & E men sen kom jag på att de är i Stockholm på 30års fest så då blir det nog bara jag och K som går ut, det kan iof vara trevligt det också. En god drink också ska jag och K göra en god middag tillsammans!



På agendan är även en promenad upp till kyrkogården för att tända ett ljus på min väns (är han inte för söt på kortet?) grav. Resten av kvällen ska jag nog ta det väldigt lugnt och bara njuta av att vara hemma och att inte behöva känna någon stress i kroppen, kanske att jag kan lyckas få lite massage också.

Trevlig kväll på Er alla sötnosar där ute ♥



 


Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som om ni kommer få en trevlig kväll och jag hoppas att resten av lördagen kommer vara toppen för er! :) Kram!

2010-11-06 @ 09:10:08
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag ska också till kyrkogården idag och tända ljus :)



Kramis

2010-11-06 @ 10:40:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0