... ... ...



Jag satt och funderade lite över vad jag brukar göra på måndagar och då kom jag på att det är Svenska Hollywood Fruar ikväll, jag brukar inte kunna låta bli att se det för Maria Montazami är riktigt underhållande, sen är det ju även Biggest Loser Sverige som jag har fått K att titta på också, det blir mao en liten tv-kväll för mig idag.

Annars så gör jag inte så mycket, har suttit och funderat på vad jag ska göra till middag men mitt huvud är helt tomt, kan inte någon bara komma hit och laga mat så att jag slipper fundera på det? Om någon kommer och lagar mat så får de även ta och baka någon god kaka som morotskaka till kvällen. ;) Det ska bli riktigt skönt att åka norrut till Jul (om jag nu inte blir kvar här nere, fortfarande osäkert) för då är det någon annan som lagar maten och allt smakar alltid bättre om någon annan gör det, det spelar ingen roll om det bara är en smörgås med ost på så blir det så mycket godare. Det är ganska konstigt ändå, hur det kan bli så som? Jag kommer ihåg när jag var mindre och jag och min kusin brukade äta frukost hemma hos varandra, det rostade brödet med ost också té till det var alltid mycket godare hemma hos henne.

Dags att försöka göra något vettigt, vem vet.. kanske får jag värsta snilleblixten och går och handlar inför middagen som fortfarande är ett stort ?

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0