... ... ...



N
u har vi varit ute på lunchpromenaden, som ni ser så är det väldigt mysigt utomhus, jag hatar slask! Igår hade vi massor av snö tills det började regna och detta är resterna, på vissa ställen finns det lite och sen är det bart och halkigt på resten av vägen. Jag tycker att vädret ska ta och bestämma sig lite, antingen SNÖ som stannar eller så kan den allt försvinna så jag inte behöver oroa mig för att slå ihjäl mig när jag är ute och går!

Mirre är alltid trött och nöjd efter en promenad så då kurar han ihop sig och sussar lite. Själv ska jag käka lunch och titta lite på NCIS - Los Angeles och efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag vet dock vad jag borde, jag borde ta och städa lite eftersom E kommer imorgon också borde jag gå och handla allt som kommer behövas under helgen, hur ska man göra när man inte känner någon motivation till att göra något? Kanske att jag skulle sätta upp ett belöningssystem för mig själv!






Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0