Filmer


Dl kom till oss igår så då passade vi på att hyra lite film, första blev "30 days of night 2" jag kan inte säga att den var super eller något liknande, mer medioker, den hade sin action, fula vampyrer o.s.v. Den gick att se men det är inte en film jag kommer komma ihåg när jag ser tillbaka till 2010. Men det är väl ofta så när det kommer uppföljare, ytterst få av dem brukar vara något att se iaf när det kommer till skräckfilmer.




Film nummer två som vi tittade på var "Mirrors 2" jag tittade inte allt för noga, när det kommer till att bli skuren av glas och hälsenor o.s.v. är i närheten så brukar jag inte vara så intresserad av att se. K verkade dock tycka om den. Det jag såg var dock att den uppfyllde i alla fall kraven på att vara en skräck, däremot undrar jag ibland varför det alltid ska överdrivas så mycket med 2000l blod o.s.v. Om jag ska välja mellan denna och 1:an så vinner 1:an med hästlängder!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0