Glasögonen är här!



Jag fick ett litet SMS att mina glasögon hade kommit! Aldrig har jag fått på mig kläder så snabbt och rusat iväg till en affär tillsammans med K. De fick justera glasögonen flera gånger för mitt huvud var för litet för dem, haha. Jag upptäckte även att det var ett fcuk fodral istället för Tommy Hilfiger och frågade om det, först var han förvirrad och trodde jag hade fcuk och sen gick han och hämtade Tommy, jag tackade dock väldigt snabbt nej till detta som var gigantiskt, brunt och klumpigt... då kör jag hellre med fcuk's svarta/neutrala/enkla för det passar bra mycket bättre till hur jag är som. När jag skulle betala glasögonen såg jag att de hade ett litet erbjudande där det var putsspray, putsduk (som man kan tvätta i maskin) och en liten skruvmejsel (bra att ha när skruvarna försöker rymma) för 59kr så jag skyndade mig att köpa det också.

Nu är det dags att ta på sig glasögonen och möta en NY värld, jösses vad det kommer kännas konstigt att se bra och jag kommer nog bli riktigt trött i bollen om jag känner mig själv rätt :)

Kommentarer
Postat av: therese

Kan vi förhoppningsvis få se dem på tack! kram på förhand / therese

2010-11-30 @ 20:27:18
URL: http://tesse208.blogspot.com/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0