Home Sweet Home



Det blev ingen after work, inte än iaf för ingen bar verkade ha öppet. Antar att det blir till att laga middag istället också får vi gå ut ikväll och ta en drink innan vi ser på film. Just nu är jag fruktansvärt sugen på bål men det är ju inte direkt någonting man gör för bara två personer.

Efter jobbet gick jag iväg till LIDL och shoppade lite kattmat och annat smått och gott som vi ska mumsa på här hemma under kvällen. K gick och suckade under större delen av shoppingen och såg ut som att han ville sätta mig i en av frysboxarna och låsa in mig där. Alltid lika roligt att gå och handla med honom och han är lika bitter oavsett vem av oss det är som betalar för kalaset. En som däremot uppskattade shoppingen var Lova som var så till sig att hon först sprang in i mitt ben så hon ramlade omkull när hon såg kattmaten och sen hoppade hon upp på bänken och ramlade ner igen lika snabbt, vilken sötnos hon är ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ta och fixa till kylftpotatis i ugnen med morötter, lök, vitlök, fetaost och lite kryddor, det blev ingen kyckling för den K ville ha fanns inte på Hemköp och han är inte en som improviserar så bra så han kom bara hem med lime och vitlök. Nåjå, vegetariskt är gott det också.

See you later.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0