I drove all night - Cyndi Lauper



Jag har bestämt mig för att vägra gå och handla innan K kommer hem, han får allt följa med mig och bära han också, sen kommer han gå och gnälla och "stöna" hela tiden: "Måste du ha det där och det där.. bla bla bla bla bla" men han ska med, ska jag lida ska han också lida!


Städningen går inte allt för fort, jag tänker plocka undan lite och dra fram dammsugaren, tänk vilken stor skillnad det egentligen blir när man bara dammsuger, det känns som att det är en ny lägenhet direkt och NEJ, vi har inte skit över hela golvet utan jag brukar försöka dammsuga iaf 2-3 gånger under veckan p.g.a. att Mirage är duktig på att ta in saker och nu när snön kommer så kommer sanden också. Skurningen kommer jag lämna till K, något måste han ju göra!


Jag glömde ju helt bort att säga att när jag jobbade igår blev jag inbokad på mer arbete i Dec så nu ser det ljust ut inför resan hem dvs jag kommer nog inte stanna här nere och jobba! Men men, man ska aldrig säga aldrig, mitt i allt kanske det snurrar om också sitter jag i Härnösand under Jul och Nyår.




Det är ganska intressant om mitt hår, när jag hade gjort det mörkt och det var nytvättat så såg det nästan blont ut på vissa ställen som på detta kort men nu när man tittar på håret så är allt mörkt, riktigt weird om jag får säga det själv. På tal om hår ska jag nog gå och göra något åt det, man blir så snygg där när man har haft en mössa på sig.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0