Kalender 2011



I
går gjorde jag mig en egen kalender och jag blev riktigt nöjd med den, den kommer passa mig bra. För mig är det perfekt med en "To do list" vid varje vecka också extra rader på de nedre delarna så att jag kan skriva upp och det är något annat speciellt som en shoppinglista etc. Jag hade lite problem med att bestämma färgen på texten men det slutade med vit, orkade inte hålla på att dona. Det ska bli spännande att se när den kommer hem, kanske att jag då tar lite kort på den så att ni får se hur den ser ut "irl" och inte bara på deras hemsida!

Så om du vill göra en egen kalender så rekommenderar jag:
www.minpersonligakalender.se


Namnsdag, helgdag, månfas


Årsöversikt 2011, linjerade blad och självklart adresser/telnr.
199kr + frakt = inte illa!

Kommentarer
Postat av: Carro

Fan vilken kul idé att designa sin egen kalender! :D

2010-11-11 @ 12:21:14
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Verkar som att alla sidor härmar orginalet:

personligalmanacka.se ;)

Kramis

2010-11-13 @ 15:10:53
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0