Lunch



Nu är det dags för mig att käka lunch, om jag bara skulle komma på vad jag ska äta, har kräm i kylen som jag tog med mig när jag jobbade helg och som jag aldrig åt, det är ju inte helt fel. Igår surfade jag på nätet och då såg jag att de hade Biff med Bambuskott på Kina och det är ju inte heller helt fel, eller så kanske jag skulle svänga in på Thai och se vad de har till lunch. *beslutsångest*

Till helgen kommer E till oss igen, har hunnit sitta och planera lite inför shoppingen som måste göras på Torsdag, K kommer sucka när han ser listan ;) Jag har även planer på att ta med henne till Erikshjälpen, jag smsade henne igår om det och hon lät sugen på att gå dit, om det blir av under helgen det är en annan femma. Det finns risk att jag drar med henne och hyr en film också under helgen så att vi kan slappa lite när hon inte är och simmar i Sundsvall, trots att det bara är Tisdag så känns det som att det kommer bli en bra helg (när den väl kommer).

Aja, mer action mindre prat.
Vi ses senare.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0