Mirre tappar lite päls!


Här hade K börjat klippa Herr Mirage som inte alls ville vara med och "leka", han har vridit sig som en mask på en krok större delen av tiden tills han insåg att K inte skulle ge sig och då låg han på golvet och såg ut som en fisk som hamnat på land.





Just nu ser han ut som en mupp och han behöver bada, det kommer ta en stund innan han ser normal ut igen, alltid när han är klippt så ser han ut som jag vet inte vad och han var så jobbig att K inte orkade klippa mer på hans ben och fixa till öronen. Nåjå, det blir nog bra tror jag! Mirres jacka har kommit ut från garderoben nu, jag borde verkligen köpa en ny åt honom som han kan ha under vintern när det är som kallast, men de flesta men ser är saker jag aldrig skulle kunna ta på honom utan att skämmas.

*Dags att bada vovven*

 

 

 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0