Panic!


J
ag kommer inte sova mycket i natt, imorgon ska jag in till sjukhuset och ta blodprov inför besöket med kirurgen på Onsdag! Jag HATAR sprutor och jag har verkligen inte saknat att ta sådana, sista gången jag stack mig var när den sista fragminsprutan åkte in i magen i Maj, saknar jag det? NEJ! Huga, jag blir helt kall bara jag tänker på det! Jag hoppas att det inte är så många rör, vill inte att det ska bli som sist jag tog blodprov här i stan när jag nästan svimmade efter 5 rör.

K är snäll och kommer komma med mig till Sjukhuset så då känns det lite bättre, jag kan behöva allt stöd jag kan få när jag väl är där. Kl 8.00 kommer vi stå utanför kirurgen eftersom de hade skickat dit en remiss från Sundsvall, sen får vi se när jag kommer hem! Bara för att jag ska ta prover så får jag inte äta något efter 20.00, jag har nog aldrig varit så hungrig i hela mitt liv som jag är nu, hjärnan är bra på att spela en spratt....

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Millah

Ja då =) så du känner han också, vad kul :)

2010-11-01 @ 21:24:00
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tack. =) Allt bra? =)

2010-11-01 @ 21:37:36
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Carro

Usch, stackare! Hatar också när de ska ta blodprov, känns som om de tömmer hela kroppen! Men det kommer gå bra ska du se, snart är det över. (Kramar om)

2010-11-02 @ 08:53:32

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0