Robinson och Lyxfällan!


Det finns mycket roliga bakgrunder till mobilen

Snart är det dags att slå på Tv'n och kika lite på Robinson innan det är dags för Lyxfällan, vilken serienörd man egentligen är, men har man inte något bättre för sig so why not? Det enda jag ska hinna göra innan det startar är att koka en kopp té och ordna mitt lilla kvällsmål som idag blir vasa-runda med kanelsmak och lite leverpastej på *nom nom*.

Trevlig kväll sötnosar ♥

Ps. Idag är det exakt 6 månader och 1 dag sedan jag låg på operationsbordet, tiden går snabbt när man har kul eller vad säger man? Ångrar jag mig? Absolut inte, jag skulle göra det igen på nolltid och jag är såå glad att mitt blodtryck är bättre nu finns inget värre än att känna sig yr när man reser sig upp.Ds.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tyckte inte det luktade i hela affären av osten precis. Men visst luktade den. Men smaken var värre än lukten.

Jockepocke hojta förut ang tvn. Tack ändå för erbjudandet men vet inte om han skrev allt men han fixade till så jag kan glo på tv nu igen som tur är :p

2010-11-11 @ 22:37:16
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Nilla

Mjo bättre dom får den eftersom man hittat lösning här hemma som funkar klockrent :D och dom har nog större behov av den än vad vi har.. um.. jag stämmer mer rätt ;)

2010-11-12 @ 06:21:47
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0