Sound of Music



Hela dagen på jobbet har jag haft låtarna från Sound of Music i mitt huvud, jag vet inte hur många gånger jag har brustit ut i:

"The hills are alive with the sound of music
With songs they have sung for a thousand years.
The hills fill my heart with the sound of music
My heart wants to sing every song it hears."


för att sedan hoppa in på:

"Edelweiss, Edelweiss,
Every morning you greet me,
Small and White,
Clean and bright
You look happy to meet me.."




och sen denna rackarn som fastnar på huvudet riktigt fort om man hör den:

"You are sixteen going on seventeen
Waiting for life to start
Somebody kind who touches your mind
Will suddenly touch your heart"

Just nu sitter jag och väntar på att filmen ska hamna på min dator så att den sedan kan åka vidare till min mediaspelare, då rackarns kommer det bli Sound of Music och jag kommer glatt sitta och sjunga med i filmen i min fotölj! Kanske man skulle skaffa sig en Julie Andrews klippning i framtiden, hon är så söt i den, jag kan iof inte ha lugg p.g.a. min virvel så jag får nog testa denna istället, hon är allt bra vacker den kvinnan.



So long, farewell, auf Wiedersehen, adieu

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0