Tävlingen!

Ojdå, helt otroligt men jag lyckades komma med i den, nu får vi se om någon komme rösta på denna "intressanta" blogg ;) Om ni känner att ni vill rösta så är det bara att gå hit *hint hint*

Min älskade farfar när han fortfarande levde♥

J
ust nu sitter jag på jobbet och väntar på att kaffet ska bli färdigt, alltid när jag kokar kaffe här så önskar jag nästan att jag skulle tycka att det smakar gott för doften av kaffe är såå underbar. Hela lägenheten luktar kaffe och det påminner mig om mormor & morfar och farmor & farfar, där fanns det alltid kaffe och icke att förglömma fika! Vem vet, kanske lär jag mig att tycka om kaffe när jag blir "äldre", iof har jag ganksa svårt att förstå varför människor tränar sig för att tycka om saker de inte gillar, onödigt plågeri om jag får säga det själv.

Jag såg på facebook idag att min syster skulle gå och tända ett ljus för min farfar idag och då skrev hon: "Jag tänder ett åt dig också". Jösses vad jag saknar honom och när jag åker norrut till Jul så ska jag gå dit själv och tända ett ljus också. Det kommer verkligen kännas konstigt att åka upp till familjen och fira jul utan honom, eftersom jag inte firar jul där uppe allt för ofta så kan jag lätt förtränga att han inte finns där. Jag hade verkligen velat ha honom där nu, så han får se allt som har skett med mig detta år och få fira min 30års dag tillsammans med mig, alla frågar mig vad jag vill ha i present när jag fyller år och jag säger alltid ingenting, det enda jag vill ha kan ingen ge mig och det är min farfar där med mig på min "stora" dag.

Jag har bara kvar två timmar att jobba och sen blir det till att springa hem och hämta börsen och efter det ska jag ta mig en promenad till LIDL och se om jag hittar någonting spännande till ikväll. Har stora planer på att försöka hinna med att se Inception med K och ev. två vänner (om de kommer ihåg att kolla sina mobiler och ser mitt sms).

*Går och häller upp kaffet i en termos och jobbar lite till*


Kommentarer
Postat av: Nadja

Oki vad underbart. =) Vad händer då? =)

2010-11-06 @ 14:09:14
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Klart jag röstar :D

2010-11-06 @ 19:03:29
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0