Testar tidsinställning


Lova ser lite dryg ut sista festen innan operationen.

J
ag har sett att många kör med tidsinställda inlägg och jag tänkte prova denna grej också, jag har inte den blekaste aning om det fungerar men jag antar att jag kommer märka det på jobbet ikväll om jag får tid att sätta mig vid datorn en stund. Så OM detta fungerar innebär det att jag precis har börjat jobba och förmodligen håller på att sätta in min matlåda i kylen och plocka fram korsordet, det finns även en risk att vattenkokaren är igång och tékoppen står på bänken.

"Two souls with but a single thought,
Two hearts that beat as one. "
Friedrich Halm

Kommentarer
Postat av: u name it

rösta gärna på en diskussion! :)

2010-11-05 @ 15:07:08
URL: http://cccarroo.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Vad kul att fler unga gillar den filmen! Jag älskar klassiska filmer och är uppvuxen med just "Borta Med Vinden". :)

2010-11-05 @ 18:01:09
URL: http://bimboboy.com/blogg

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0