Söndag

Orkade inte ta en ss själv så jag googlade en istället :)

N
är jag vaknade idag så "skulle jag bara" titta lite på facebook, det är nu 3 timmar sedan och jag håller fortfarande på att komma ikapp i alla spel som folk har lurat mig att spela! 100+ request på saker och en himla massa annat, just nu håller jag på i Frontierville och försöker rensa upp lite, har inte spelat det på någon vecka så gården ser ut som tusan. Jag har 3 minuter kvar att vänta på att jag ska få lite pumpor och efter det ska jag klä på mig och gå iväg till graven med K (om han är färdig).

Vad har ni för planer för dagen?


Kommentarer
Postat av: F R I D A

okej tack , han är sjukt fin iaf:)

2010-11-07 @ 17:34:17
URL: http://friidaofsweden.blogg.se/
Postat av: anapanda - konstblogg

har en liten tävling på bloggen just nu som går ut på att du ska lista ut vilket intro det är jag spelar på piano :) kika in och se om du vet vad jag spelar!

2010-11-07 @ 17:53:05
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0