Work work

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att tiden ska ticka framåt, jag har hunnit planera inför middagen imorgon också har jag städat personallägenheten, den är nu skinande ren ;) På min to do list står det att koka kaffe, té och ordna kvällsfika.

Vad gör ni en kväll som denna?

Till veckan vankas det mer jobb, Tisdag, Onsdag, Söndag -> Måndag också kommer E till oss på Fredagen så det blir en riktigt busy week, ska se om man kan hyra en film med vänner på Fredag eller Lördag så att E får träffa lite folk. Jag hoppas att garderoberna kommer komma under veckan, med min tur kommer de ringa på Tisdag bara för att jag är borta till kl 17.00 och jag eller K måste vara hemma när de kommer p.g.a. Mirage (den farliga vakthunden).


Nåjå, nu ska jag gå till köket och ordna allt som jag måste fixa och sen ska jag lösa lite korsord, trevlig kväll på er.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja jag gillar dom som fan. Finns för mycket att välja bland. Men tycker dom har riktigt vettiga priser. Och vill man ha uppehåll som jag tog nu pga pengabrist så är du fortfarande med men du får som en paus på 3 månader sen kan man bestämma sig igen om man fortsätter eller ej. Gillar det för nu i dec kanske jag kan fortsätta igen :D

2010-11-20 @ 18:46:49
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0