11/10 - 2010



Min Måndag har varit inte allt för aktiv men jag har hunnit jobba och om lite mer än en timme ska jag iväg på ett möte med Socialförvaltningen, utöver det har jag inte gjort så mycket mer än tittat på lite serier som jag missat också har jag gjort tzatziki för första gången i mitt liv, får se om den smakar gott sen när jag kommer hem :)

Efter mötet ska jag ta mig en lååång dusch och försöka bli varm, jag vet inte vad jag ska göra för att få upp värmen i händer / fötter och näsa, detta börjar bli löjligt. Efter att ha tittat på TV.nu så lutar det åt att det blir en kväll framför Tv'n, såg att det är Biggest loser Sverige och Kvinnors hemliga liv idag, det kan vara intressant att se.

Ringde till S idag för att se om jag ska träffa I på Onsdag men det blir ingenting denna vecka heller, tråkigt, jag som blivit van att gå dit och spendera Onsdagen med dem, vem vet, kanske att jag tittar in dit själv på en liten fika i brist på annat.

Ska se om jag hittar något att roa mig med innan jag ska byta om och springa iväg på möte, trevlig kväll på er.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0