15/10 - 2010



Här sitter jag och äter en sen frukost som jag glömmer bort att äta på eftersom jag hamnade vid datorn, samtidigt som jag sitter här försöker jag peppa mig själv till att sätta igång och städa lägenheten, det behövs verkligen! Jag började lite smått i badrummet igår men det är så mycket annat kvar, varifrån kommer alla kläder som är på de mest konstiga ställen? Mina nya kläder har egna ben som hjälper dem att sprida ut sig i lägenheten, K börjar bli tokig på mig för att jag lämnar kläder överallt och för att han ska gnälla ska det ha gått långt.

Min rygg bekymrar mig fortfarande, det värker och bränner lite i den, jag kan däremot luta mig bakåt eller få en oväntad hand på ryggen utan att jag vill skrika så det är framsteg. Jag antar att det är dags att arbeta på "Hållningen" som K gnäller om hela tiden, bara för att han står och går som en militär, d.v.s. en gubbe som fått ett spjut uppkört i prutten.

Bah, jag ska inte sitta här och gnälla, det är lika bra att sätta igång så att jag sedan kan få lite fredagsmys med té, en gosig filt och en bra film. Imorgon ska jag iväg till lite vänner på besök, de bjuder på middag också skulle A baka en morotskaka så det blir suveränt!

Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Just walk beside me and be my friend.
~Albert Camus~

Kommentarer
Postat av: Nadja

oki vad trevligt. =) Allt bra? =)

2010-10-15 @ 15:32:36
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Carro

Hur länge har du haft ryggvärken då? Kan ju vara pga ett ryggskott, de kan sitta i några veckor (2-3 veckor kan det ta innan man blir människa). Hoppas det blir bra snart i vilket fall!



Många kramar!

2010-10-15 @ 19:57:22

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0