17/10 - 2010



Där får ni se det blonda håret, det hade ni inte väntat er va?!

Är väldigt trött idag så jag kommer inte skriva allt för mycket! Kvällen igår var riktigt trevlig, maten var underbar och drinken de bjöd på, jösses Amalia vad GOD, jag kan säga att det är en drink som jag kommer göra här hemma och bjuda på. Den innehöll sprit, apelsin och lemon/lime juice, svartvinbärsté, sockerlag och nåt annat som var mixat så att det blev som sorbé, detta satt de sen i glaset och hällde svartvinbärscider (alkoholfri) ovanpå, riktigt jävla gott. Folket spelade guitar hero och sjöng, jag såg på, kände mig inte alls på ett jag vill sjunga in public humör och det är lika roligt att sitta och titta på. A bjöd på morotskaka till efterrätt så jag kommer rulla fram, MEN den var SUPER!

Efter några timmars trevligheter promenerade vi ner på krogen, K bjöd laget runt på drinkar/öl och jag hittade en spelautomat, startade med 20kr gick därifrån med 90kr. Tiden på krogen gick riktigt snabbt och lika bra var det för K var lite väl berusad :P På vägen hem stannade vi på Subway så jag fick med mig en smörgås hem som jag åt lite på igår och nu har jag ätit idag från den också, blev kvar en bit så det räcker till lunch.

Jag vaknade alldeles för tidigt idag och var så dum så jag gick upp, därför ska jag nu gå tillbaka till sängen och läsa lite och försöka sova lite till. Till mitt försvar kan jag säga att det är kallt som fan utomhus och grått, därför är det helt OK att spendera dagen i sängen!

Ciao


Var tvungen att spara en bild på mig med chokladmasken på, den luktade underbart.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0