21/10 - 2010



Ny dag, nya tag. Idag har jag en liten lista att arbeta efter så dagen kommer springa iväg!

  • Tvätta
  • Diska
  • Plocka undan kläder
  • Dammsuga
  • Spara skurningen till K
  • Renbädda
Men nu är problemet att komma igång, jag känner inte att jag har någon "motor" idag som vill få mig att sätta igång, men när man väl börjar så är det snabbt över. Jag är fortfarande less över att jag är förkyld, utöver det har Lova dödad monstret så den går inte att använda, eller använda går den men inga program går att ställa in.

Idag är en sådan dag då jag bara känner mig läskig / äcklig you name it. Jag har hamnat på en platå (om det inte är mensens fel) och det känns lite si och så, visste att det skulle komma men hade hoppats på att det skulle dröja lite.. Nåjå, det är bara att bita ihop och keep on walking.

*Går och börjar ordna med tvätten*

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0