25/10 - 2010



Ich bin müde, det känns som att jag blivit överkörd av ett tåg som sedan backade tillbaka och körde ett varv till. Min mobil drog igång 8.30 (inte allt för tidigt) och jag låg så fruktansvärt skönt på den nya bäddmadrassen och det var varmt och gosigt :S Sängen blev riktigt hög nu också, jag vet nu hur prinsessan på ärten kände sig, Mirage skulle nog klaga högljutt om han kunde för han kommer knappt upp på sängen.

E var inte den snabbaste när hon klev upp, jag har aldrig fått säga till så många gånger att det är dags att skynda sig, K var också seg så han hann inte ta med Mirage ut som han brukar så vovven fick ta sin morgonpromenad med mig istället. Jag orkade inte byta om så jag gick ut i mina rosa pyjamasbyxor och med min snygga mössa, självklart stötte jag på lite arbetskamrater som kläckte ur sig: "Oj, vi kände inte igen dig", haha. Jag är inte direkt en människa som springer omkring i färgglada kläder allt för ofta så de fick nog en smärre shock när de såg mig i rosa byxor! Efter promenaden kom posten och mitt arbetsgivarintyg som jag skulle skicka vidare så det var bara att leta fram ett frimärke och springa till brevlådan, tråkigt nog syntes inte mina ledsagningstimmar på det pappret jag fick idag så jag måste prata med Å imorgon om det när jag är på möte på Gulavillan under kvällen.

Nu har jag kokat en kopp té (ovanligt värre) som jag sitter och njuter av här vid datorn, om ni inte har provat té med choklad/mint så gör det, det smakar nästan som godis *nom nom*. En sak med té som jag har börjat med som jag inte har gjort innan det är att jag sätter i lite mjölk, undra om det är min kropp som säger att den vill ha lite kalk i sig eller vad tusan det är för jag tycker egentligen inte om mjölk.

Nu hägrar snart sängen igen, jag behöver "testa" den nya madrassen igen ;) Innan ska jag dock ta mig ett litet mellanmål så att magen håller sig till lunchen. Just tusan, idag är Dagen D för K på jobbet, nu har de invägning också får vi se vem som vinner *spännande*.

"The journey to happiness involves finding the courage to go down into ourselves
and take responsibility for what's there: all of it. "
Richard Rohr

Kommentarer
Postat av: Nadja

den var underbar. =) Allt bra? =)

2010-10-25 @ 11:43:14
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: sofie

Heej allt bra med dig? ;)

2010-10-25 @ 11:56:37
URL: http://zirres.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vad skönt. =) Vad händer resten av dagen då? =) kram

2010-10-25 @ 12:53:37
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0