26/10 - 2010



Ny dag, nya tag! Jag känner mig relativt trött idag, ville inte kliva upp ur sängen alls men jag kan ju inte ligga där och grisa hela dagen. Planen är att gå och hämta ut mitt klädpaket och efter det blir det till att vänta på K så att vi kan gå på lunchpromenaden. Resten av dagen kommer nog vara relativt lugn, jag har ett möte ikväll kl 18.30, måste komma ihåg att ladda mobilen innan dess så att K kan komma och möta mig på vägen hem, det kommer vara kolsvart ute och det finns ingen belysning efter den vägen som jag kommer måsta använda när jag går hem.

Jag har fått en idé i mitt huvud som jag inte kan släppa, jag funderar seriöst på att kapa håret igen, men det känns lite skrämmande att gå tillbaka till en längd som jag inte har haft på över 11år men ändå lite spännande! Jag vill klippa upp håret i nacken och behålla längd fram, blir det verklighet, det kan bara tiden utvisa.

Dags att gå ut och hämta kläderna, ska bli spännande att se om de passar ^^

Ps. Miika, tack för tipset de såg bra mycket mindre ansträngande ut att göra än situps ;) Så jag ska absolut köra dem och ja, det är bara för magen. När de har varit inne och donat så tappade jag ju "all" styrka jag hade i magen men det kommer nog tillbaka. Ds.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad handlar den om? =)

2010-10-26 @ 11:28:44
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

den verkar bra om man gillar läskigt. =) blir det lugnt idag? =)

2010-10-26 @ 12:23:52
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0