28/10 - 2010

Helgen närmar sig med stormsteg, trots att jag vet att det idag är Torsdag så känns det inte som det, just nu känns det som att det är Söndag, sjukt hur det kan bli i huvudet. Bara för att det nästan är helg så firar Härnösand med att ha riktigt uselt väder, hade hoppats på bra resten av veckan så att jag och K kan ge oss ut och fota imorgon när han är ledig från jobbet.

Jag har knarkat NCIS LA under en tid nu så jag har hunnit komma till det stadiet så jag får sitta och vänta på att ett nytt avsnitt ska komma ut :S Varför kan jag inte fastna för en serie som har gått i en herrans massa år så att jag kan roa mig riktigt länge?! Nu till den stora frågan, vilka serier tittar ni på?

Annas serier:
  • Supernatural
  • Vampire Diaries
  • Bones
  • NCIS LA
  • 90210
  • Lost Girl - När jag orkar
  • Californication
  • Two and a half men
  • Americas Next Top Model
  • True Blood - Give säsong 4 nu!
  • The Gates
Utöver det så tittar jag även på lite som sänds i Sverige också:

  • Ensam mamma söker
  • Lyxfällan
  • Bartenderskolan
  • Svenska Hollywoodfruar
  • Robinson
  • Kvinnors hemliga liv - när jag kommer ihåg
  • I form med Anna Anka - bara för att jag kan
  • Idol - En gång i månaden ungefär för resten glömmer jag bort :P
Nu är det inte så att jag slaviskt sitter och tittar på dessa på TV utan när jag har tid så slår jag helt enkelt upp TVX-play och tittar där. Det lustiga är att det enda jag brukar komma ihåg när det går på TV det är Ensam mamma söker, allt annat slinker ur skallen.

Nu kom posten och det är ett tecken på att det är dags att resa på rumpan och göra något kreativt, som att tömma diskmaskinen och sätta igång en överförning från datorn till mediaspelaren (kopplar in den i TV'n och sen en bärbar hårddisk inkopplad i den så man kan se filmer, lyssna på musik o.s.v. via den) har ni inte en sådan - KÖP EN, ett av mina bästa köp.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0