30/10 - 2010

Oj, mitt inlogg på jobbet har bestämt sig för att fungera nu, detta innebär att jag kan sitta och terra er här när jag inte kan sova eller råkas ha lite ledig tid! Hur bra är inte det? Nu ska bara mitt inlogg till vikariepolen börja fungera också, testade härifrån men icke sa nicke!

J
ag lyxade till det lite idag med middag, tog med mig köttfärsås med makaroner men sen blev jag supersugen på en smörgås från Subway med tonfisk på, sagt och gjort, jag gick och shoppade en så nu har jag både till middag idag och till lunch imorgon *Det är bra att inte vara så stor i maten alltid*. Jag var inte så förtjust i den innan men sen operationen har jag börjat tycka om mycket som jag inte gillade så bra innan, visst jag älskar tonfisk sen tidigare också men det var något med den på Subway, den kändes lite torr men inte nu.

Annar så är det lugnt på jobbet, såg att jag närmar mig en ny stämplingsperiod igen via arbete och denna skulle jag nog till och med lyckas kunna aktivera innan tiden rinner ut, har tidigare missat två stycken för att jag inte hunnit göra slut på alla dagar innan! Det fattas lite timmar i Dec så det blir till att jaga timmar med ljus och lykta och hålla tummarna!

H
mmm, jag kanske skulle gå och äta klart min middag, det är så lätt att fastna i andra saker att man glömmer bort vad man pysslade med. Lite senare ska jag även börja städa personalbostaden och när det är klart blir det en kopp té och lite korsord i väntan på att tiden ska ticka så att nästa insats för kvällen dyker upp. Idag är jag allt bra nöjd med mitt liv och det känns som att inget kan stoppa mig.

*kram på Er*


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0