3/10 - 2010



Idag drog vi och spelade Bingo uppe på Högslätten, Mirre fick självklart komma med och jag kan säga att han var finito när jag släppte in honom i lägenheten några timmar senare. Jag och K var som katt och hund idag så jag bestämde mig för att promenera själv och K gick med Dl, Mirre var också med mig så jag hade ingen kamera att fota med alls från den stunden vi kom upp till området där man startar. Jag hade glömt ta med mig en penna när vi gick dit men jag fick låna en, självklart lyckades den sluta fungera efter det andra stoppet efter vägen så jag fick göra hål i pappret där siffrorna som dök upp var *suck*, jag fick ihop en rad och blev glad och tänkte: Yay, jag vann iaf något trots att jag går här helt själv och är irriterad... ack vad fel jag hade!! Man var tvungen att ha TVÅ rader för att vinna, hur sjukt är inte det?!

Turen runt tog lite mer än en timme eftersom Mirre skulle stanna och lukta och dona var och varannan meter, sen på vägen hem bestämde jag mig för att ta en omväg så att jag skulle komma upp i minst 1mil idag. Jag och hunden drog ner bort mot Tobaksmonopolen och promenerade efter en massa konstiga vägar som jag aldrig besökt innan, det är avslappnande att gå och titta på hus och se hur folk har gjort med sina tomoter / fönster o.s.v. Väl hemma så gick Mirage och la sig och jag åt lunch innan jag hittade min bok och fastnade med den fram till det var dags att käka middag.

Resten av dagen har jag inte gjort överdrivet mycket, jag har hunnit titta ikapp på alla serier som jag låg efter (utom Lost Girl) och nu har jag planer på att gå och duscha lite. Även fast kvällen är ung så känner jag mig ganska sliten idag, det tär på kroppen att vara förkyld *suck*.

Jag hoppas att ni har haft en fin helg,
och att veckan som kommer blir toppen.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0