31/10 - 2010

Nu sitter jag här igen i väntan på att en ska komma ner och äta frukost. Själv tittar jag lite på TV samtidigt som jag har ordnat i köket och rensat undan alla sängkläder o.s.v. Jag vaknade 1 timme innan klockan skulle ringa dvs kl 6.00 och var pigg som en lärka, den där extra timmen gjorde verkligen susen ;) Men jag stannade ärligt talat i sängen till kl 7.00 för jag låg och läste lite och njöt av att känna mig både pigg och glad så pass tidigt på morgonen, det bådar gott för en fin dag!

N
atten var riktigt lugnt, efter att securitas var här så väntade jag mig nästan att de skulle sätta igång att spela och gapa vid 1.00 men inte det inte, det var så lugnt och skönt ute. Jag kan inte förstå vad folk som bor i ett hus som sitter ihop med en gruppbostad tänker och som delar "innergård" med både känsliga pensionärer och ytterligare en gruppbostad tänker på när de spelar musik så hela stan hör det. Väntade de sig att ingen skulle klaga? Well, hade inte en av brukarna klaga så hade jag nog ringt ändå för jag behöver också kunna sova när jag väl får sova på jobbet, min kropp skulle inte vara speciellt lycklig om den inte skulle få sova alls under mina 25 timmar på jobbet.

N
u ska jag lalla tillbaka till det andra rummet och ta med mig en kopp té så jag känner mig varm, jag hoppas att ni alla får en fin Söndag och att ni inte är för slitna efter igår då bra många var och svängde sina lurviga på krogen eller olika fester. :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Du får det verkligen att låta mysigt att vara på jobbet (bortsett från festandet som ägde rum). =) Kan tänka mig att det annars är väldigt lugnt o skönt att jobba helger, något man själv inte skulle ha så mycket emot. Gillar inte att stressa. ;)



Hoppas din helg varit fin den med, av vad jag nu läst så verkar det ju som det iallafall! =) Många kramar till dig!

2010-10-31 @ 14:27:52

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0