4/10 - 2010



Idag känner jag mig både upp och ner, jag är fortfarande snuvig och det irriterar mig otroligt för jag känner mig som en tiger i en bur, däremot känner jag mig ändå relativt avslappnad och nöjd. Jag har mina böcker och väntar på fler (hur ska jag ta mig upp ur sängen?) och imorgon kommer kläderna jag har beställt (hoppas jag) om nu inte Ånge slarvar bort paketet som de brukar göra. Jag provade lite jeans idag igen som syster dumpat och upptäckte till min förvåning att jag fick på mig ett par av dem! Det finns så många byxor i min garderob nu att jag kan försörja flera stycken med det utan att det blir tomt, vem hade kunnat tro att det skulle bli så, jag som aldig haft mer kläder än jag måste utan har hållt mig till det jag tycker om och bara köpt när jag har måstat. Anledningen till att det varit så är nog att min mor alltid har köpt en massa kläder, hade så mycket kläder när jag bodde hemma att jag knappast använde allt så den dagen jag flyttade hemifrån bestämde jag mig för att bara ha det jag kommer använda, varken mer eller mindre.

Jag undrar om garderoberna kommer komma denna vecka, förmodligen kommer jag få ringa dem och höra vad de är för om jag känner M rätt så har han glömt bort det. Jag vet inte hur många vändor det blev innan vi fick ordnat badrummet som han lovade, om jag minns rätt så tog det närmare 1år från det han sa att det skulle göras till att det var klart. Jag ska ta och plocka bort tavlorna på väggen i sovrummet där garderoberna ska stå, sen måste jag titta på var vi ska hänga upp alla tavlor som K fick ärva av sin farfar, en av dem är från början av 1900-talet, lite roligt.

Nu ska jag övertala K att hjälpa mig och flytta bordet i köket, jag vill se hur det ser ut som om vi sätter det på bredden istället, han är väldigt skeptisk och säger att då är de sista gången det kommer flyttas, det kommer vi dock bli två om för vill jag flytta så ordnar jag det även om jag ska gå genom eld och vatten.

See you later

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0