5/10 - 2010



Jag sa igår att vi skulle flytta köksbordet och sagt och gjort, nu är det tunga härket flyttat! Jag tycker det är mycket bättre att ha det så här, vi får mer plats och det är bara mer "Anna" över det. Vi behöver däremot flytta det lite mer åt höger, detta vågar jag inte säga åt K direkt utan jag får ta det långsamt. Men som det är nu fungerar det ett tag, obs att den som ska sitta till vänster behöver vara en riktigt smal människa tills bordet flyttats lite till, jag har redan paxat min plats -> hörnet ;)



Idag ska jag försöka satsa på att läsa lite, hämta ut mina kläder (om de nu kommer) också ska jag kurera mig med lite té. De ringde från jobbet idag och sa att jag inte behöver komma in och jobba imorgon mellan 13-16.00 för en av dem skulle inte gå på föreläsningen som är då... Detta innebär att jag kan ringa S och säga att I kan komma in lite tidigare imorgon om hon vill så kan vi fika tillsammans innan vi ska till Trädgårn!

Nu ska jag ta med mig mina iskalla fossingar och gå till sängen, jag har en dejt med boken jag läser som jag tänkte läsa ut igår på kvällen men jag somnade (ovanligt värre). Utöver det kan jag säga att det blåser så in i helvete i Härnösand och har gjort det de senast nätterna, Mirre är ett vrak och kryper runt i ansiktet på mig hela nätterna, detta kommer sluta med att han får sova i hallen!

Ta hand om er sötnosar

Kommentarer
Postat av: Carro

Blev bra det där! Blir definitivt rymligare och känns luftigare tycker jag. :) Har BTW blåst som fan här med, blåser fortfarande och ser riktigt höstigt ut ute. Burr!



Många kramar!

2010-10-05 @ 13:15:09

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0