6/10 - 2010



Är min förkylning på väg bort? Nej, det är den absolut inte. Jag kommer ihåg innan operationen när jag blev förkyld, jag var sjuk i 7 veckor! Jag har även börjar frysa riktigt mycket, mina fossingar är som isbitar och jag känner mig aldrig riktigt varm (om jag inte står i duschen). Just nu funderar jag på att gå och se om jag hittar ett par tofflor som jag kan ha på mig hemma, det som stoppar mig just nu är att det ser så fruktansvärt kallt utomhus att jag inte vill gå ut.

Mina böcker har inte kommit än, jag väntar och väntar och väntar, ser inte ut som att de kommer komma denna vecka :( Jag håller på att läsa lite från Legend of the Seeker, tyvärr så missade jag ju böcker när jag köpte hem serien så det är ett glapp mitt i, detta har gjort att jag inte har läst allt för fort eftersom det inte finns något värre när man är mitt inne i en serie också tar det stopp också får man vänta i flera veckor p.g.a. den söliga posten. Självklart hade jag kunnat beställa det som saknades när jag beställde de andra böckerna, men med mitt minne så tänkte jag inte alls på det när jag letade efter Anita Blake! Minnet är bra men kort!

Jag känner mig otroligt rastlös idag, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Ingenting jag har provat på har lyckats hålla mig "fången" en längre tid, jag har försökt med spel, tv och böcker men jag tittar en stund och sen flyger tankarna iväg igen. Nåjå, jag ska ta på mig varma kläder och ge mig ut istället för att sitta här och gnälla.

Jag hoppas att ni får en bättre dag än vad jag verkar få.

Kommentarer
Postat av: Carro

Känner igen den där rastlösheten... Har själv kommit till ett stadie där jag tycker allt verkar repeteras. Man gör samma sak dag ut och dag in, ingenting nytt händer. Har funderat på om man borde skaffa sig en hobby eller fritidssysselsättning men vet samtidigt hur man ska få tid till det. O.o



Kram!!

2010-10-06 @ 12:14:26
Postat av: Anna

Jo, jag behöver också en hobby, läsa o dona räcker inte...

2010-10-06 @ 13:30:12

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0