8/10 - 2010

Har fortfarande inte fått hem "Two and a half men", hoppas på att det iaf är klart imorgon när jag kommer hem från jobbet. Jag har suttit och filosoferat på vad jag ska äta för något gott nu när jag kommer jobba hela helgen, min hjärna är dessvärre inte alls med på noterna utan åker iväg till allt utom sånt som man kan äta. Men, det löser sig nog när jag väl kommer till jobbet.

Jag har läst lite ur: "Flirt" och jag är inte besviken! Det känns som att jag vet vad jag kommer göra på jobbet när jag har en lugn stund. K har blivit lite mer duktig med sin diet som han går på nu, sist jag kollade hade han gått ner 6kg tror jag det var och det är inte illa pinkat! Det är bara lite synd att det var en tävling som startade det och inte det egna intresset så vi får se hur länge han fortsätter när tävlingen sen är över.

Inga garderober har kommit hit än, känner jag M rätt så har han glömt bort det och om jag ringer till veckan så kommer han hitta på någon dålig ursäkt och sen kommer jag få vänta några veckor till. Det är SÅ dumt att man ska måsta ringa ner till Sundsvall ang. sådana saker för den vaktmästare vi har till detta hus är väldigt duktig och kommer ihåg saker, tyvärr gör inte den som tar beslut i Sundsvall det. Jag får helt enkelt be K ringa till veckan så kanske de lyssnar bättre, tyvärr har det varit så när man ser till mina erfarenheter med vaktmästare/fastighetsskötare att om en tjej kommer till dem så viftar de bort en men om en kille (från samma hushåll) kommer och säger till så är det andra bullar i ugnen.

Eftersom jag inte börjar arbeta förrän kl 15.00 så ska jag gå tillbaka till sängen och läsa lite och försöka få upp värmen, gick bara upp tidigare för att äta och sen fastnade jag framför lite spel i Facebook.

Trevlig helg på er♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0