9/10 - 2010



Det gick bra att jobba, tiden sprang iväg och innan jag hann reagera så var jag hemma igen, nu är det bara en natt kvar och sen är jag ledig i TRE dagar!! Detta innebär att jag har ännu mer tid att läsa, har nästan gjort slut på den första boken, kunde verkligen inte sluta när jag väl började. Det är tur att det varit uselt väder här så man har något att skylla på ;)

Annars så är det bra här hemma, K kör på hårt med sin diet (fortfarande), hunden är lugn och snäll och kissen gör inte mycket väsen av sig. Det kan vara ganska skönt när det är lugnt för nästa helg blir det party med vänner, gissa om jag längtar! Ska se om jag lyckas komma ihåg att ta med mig kameran när vi drar dit ;)

Jag har inte så mycket mer att berätta så detta får allt duga :P

Trevlig Lördag på Er.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad är det för en diet som min bror har? =P

2010-10-09 @ 20:30:49

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0