Lemon Tree - Fool's Garden



Här sitter jag och jäser i min stol, magen putar som aldrig förr efter att ha fått i sig kycklingpaj. Jag känner mig nöjd och belåten i kropp och själ, promenaden idag var underbar för solen tittade fram och det kändes perfekt. På vägen hem stannade jag på torget och köpte mig en gigantisk lök och en purjo som jag ska använda till middagen idag, efter det hamnade jag på Ost & Delikatess där jag inhandlade lite vitlökssalami, brieost (med grädde), inlagd vitlök, röktost och ett bröd med linfrö och kummin i. Visst blir det svårt att lista ut vad vi ska göra imorgon? ;)

Nu när matkoman har kommit hit så ska jag ta och sträcka ut mig på soffan eller kanske i sängen :o Jag har fortfarande lite ont vid vänster skuldra, det är som att det bränner till där titt som tätt, jag vet inte alls vad jag gjort.

See you later

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du får en bra dag Anna! :D

2010-10-28 @ 14:48:10
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0