Ljus



Finns det något mysigare än att sjunka ner i en soffa eller en fotölj med en gosig filt också har man tänt lite ljus överallt? Jag var och sökte efter Mirres borste och hittade lite ljuslyktor som jag hade glömt bort, hade dock inte plats för alla på bordet så nu sprider sig ett mysigt sken i hela vardagsrummet. Det enda som fattas nu är att jag ska hoppa in i duschen och sen krypa in i myskläder också ska jag ta på mig ett av de stygga par strumpor som ni ser till höger på kortet, efter det blir det "Ensam mamma söker" och en kopp té. Många kanske inte trodde att jag var en "Ensam mamma söker" människa men jag har faktiskt sett den serien tre år på raken nu och det är faktiskt ganska mysigt att sitta och se när kärleken börjar spira mellan två personer i TV, så det så!

*Går till duschen så kvällen kan börja på allvar*

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0